Testlabs.

Thuisleefgids test hulpmiddelen in testlabs!

Naar het Dashboard

Waarom Testlabs?

Er komen steeds meer zorgproducten op de markt, maar welke producten zijn nou echt goed en geschikt voor welke doelgroep? Thuisleefgids test dit in Testlabs. In de Teslabs kunnen senioren producten bekijken, voelen en testen.

• Met de testlabs stellen we mensen in staat om producten te testen, kosteloos!

• Er zijn niet veel reviews over producten binnen de (ouderen)zorg. Dat moet anders!

• Met de verzamelde data kunnen we fabrikanten adviseren om aanpassingen te maken!

Het Dashboard

Bij het opzetten van een testlab speelt het beheer van data een grote rol. Deelnemers moeten aangemeld worden, vragenlijsten moeten beheerd worden en de resultaten moeten overzichtelijk worden gepresenteerd. Om de data in goede banen te lijden is hiervoor is het Testlab Dashboard ontwikkeld!

• Deelnemers aanmelden

• Vragenlijsten bekijken en invullen!

• Informatie over de producten en veelgestelde vragen bekijken

Naar het Dashboard

Doe mee met de testlabs!

Een testlab in jouw sociëteit of instantie? Of wil je als leverancier reviews ophalen over jouw product? Wij staan altijd open voor samenwerking!

Organisaties die aangesloten zijn bij stichting Thuisleefgids ontvangen periodiek en op aanvraag inzichten in consumentenbehoeften en –gedrag, gebaseerd op data intelligence. Bovendien worden zij periodiek op de hoogte gebracht van internationale ontwikkelingen op het gebied van producten en diensten en de kwaliteit en effectiviteit van deze producten en diensten vanuit het perspectief van gebruiker, professional en expert.